Politica de retur


Pentru orice probleme legate de piesele achizitionate avem rugamintea sa ne contactati la adresa de e-mail office@madammebijoux.ro. Daca produsele primite nu sunt pe placul dvs. sau doriti sa le schimbati ori sa le ajustati va rugam sa ne comunicati acest lucru la adresa de e-mail mai sus mentionata.

Toate problemele vor fi solutionate in cel mai scurt timp, fie prin oferirea de informatii suplimentare, fie prin acceptarea pieselor pentru diverse modificari si ajustari, fie pentru repararea produselor, pentru schimbarea acestora cu altele disponibile in stoc, fie prin returnarea produselor.

Cristalele Swarovski sunt cristale sintetice, se considera a fi produse consumabile si Swarovski nu  ofera garantie pentru ele. Conform legii sticla nu beneficiaza de garantie (exceptie cazurile de defecte din fabricatie). Cristalele ciobite, zgariate sau sparte se schimba contra cost (fara manopera sau alte costuri suplimentare).

Produsele comandate pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, fara penalitati si fara obligatia invocarii vreunui motiv, in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de uzura/purtare, zgarieturi, lovituri, urme de produse de styling, impreuna cu toate elementele primite odata cu coletul, intr-o singura expediere. Produsele se ambaleaza astfel incat sa nu se poata deteriora pe perioada transportului. Produsele se returneaza exclusiv printr-o firma de curierat la alegerea clientului. Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului pentru retur.

Este necesar sa ne comunicati intentia de returnare prin e-mail (office@madammebijoux.ro), in termenul mentionat.

Costurile de transport pentru produsele returnate sunt suportate in intregime de catre client. Nu primim colete a caror plata de transport nu a fost efectuata de catre expeditor si nici colete cu ramburs.

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la confirmarea returului, numai dupa verificarea atenta a produselor returnate, prin transfer bancar, intr-un cont bancar specificat de client. Daca plata a fost efectuata online cu cardul, contravaloarea returului se va restitui pe cardul cu care ati achitat comanda. Se va returna doar contravaloarea produselor, NU si taxa de livrare.

Daca la plasarea comenzii, clientul a beneficiat de transport gratuit deoarece valoarea comenzii initiale a depasit pragul de 350 lei si a efectuat plata acesteia ramburs la curier, costul de transport in cuantum de 20 lei, se va retine din suma ce trebuie restituita clientului. 

Daca la plasarea comenzii, clientul a beneficiat de transport gratuit deoarece valoarea comenzii initiale a depasit pragul de 350 lei si a efectuat plata acesteia online cu cardul, costul de transport in cuantum de 10 lei, se va retine din suma ce trebuie restituita clientului. 

Sunt exceptate de la dreptul de retragere/retur conform art. 16 din O.U.G. 34/2014 toate produsele personalizate, executate la comanda, conform specificatiilor clientului, precum:

      • suzete si lantisoare pentru suzete personalizate cu initiala;
      • biberone personalizate cu nume si/sau initiala;
      • botosei bebe personalizati conform solicitarii clientului;
      • halate de baie si prosoape personalizate prin brodare cu initiala, nume, etc.;
      • halate executate la comanda pe masura solicitata de client si/sau personalizate;
      • sorturi pentru dezgatit personalizate cu numele si/sau data nuntii;
      • pernute de verighete personalizate cu nume, initiala si/sau data nuntii;
      • voaluri personalizate prin brodare cu initiale miri, data nuntii, mesaje etc.;
      • piese/bijuterii executate la comanda ( care nu sunt disponibile pe stoc la momentul plasarii comenzii ) conform preferintelor si termenelor agreate cu clientul;
      • buchete si corsaje lucrate manual realizate in culorile solicitate de catre client;
      • pahare de sampanie decorate manual cu initiala;
      • tenisi mireasa pictati manual cu elemente personalizate precum : data nuntii, nume, initiale, figurine atipice pictate in functie de solicitarea clientului (exemplu personalizari figurine: culoarea parului, model rochie/costum, model coafura etc.).

Asadar, conform legii, produsele personalizate NU se returneaza si NU se pot inlocui/schimba. 

Pentru orice informatii suplimentare sau neclaritati, clientul este rugat sa ne contacteze la adresa de e-mail office@madammebijoux.ro sau sa ne scrie la rubrica Contact .