FAQ – Întrebări frecvente


COMANDA

1. Exista valoare de comanda minima?

Nu, poti plasa comanda de ce valoare doresti !

2. Trebuie sa am cont pentru a putea comanda?

Nu este obligatoriu, insa iti recomandam sa iti faci cont. E gratuit si nu dureaza mai mult de 2 minute. Va fi mult mai usor si rapid sa plasezi comenzi in viitor, ai istoric comenzi si poti salva in Favorite produsele preferate.

3. Cum caut un anumit produs in magazin?

In partea de jos a site-ului gasesti campul „cauta produs”.

4. Produsul pe care il vroiam nu mai e in stoc. Ce pot face?

Scrie-ne pe mail, Facebook, Instagram sau suna-ne. Spune-ne ce produs te intereseaza si iti comunicam cand va reveni pe stoc. Daca e acceptabil termenul pentru tine, ne notam si imediat ce il avem din nou disponibil, esti prima care va afla!

5. Cum masor lungimea pentru o bratara?

Pentru a te asigura ca lungimea prezentata in descrierea bratarilor Madamme Bijoux ti se potriveste masoara o alta bratara care iti vine bine.

Pentru a-ti lucra la comanda o bratara, masoara la fix incheietura mainii tale. Poti folosi un centimetru sau o panglica, un snur si apoi il masori cu o rigla. Nu masura incheietura cu ruleta, nu se pliaza corect pe mana. Spune-ne masura fixa pentru ca noi vom adauga marja de lejeritate cand o lucram.

6. Cum masor lungimea pentru un colier/lantisor?

Pentru a-ti face o idee despre lungimea precizata in descrierea colierelor/lantisoarelor noastre, masoara un alt lant pe care il ai acasa. Lungime lui iti va fi de folos ca punct de reper.

7. Am un cod de reducere. Cum il folosesc?

Dupa ce adaugi minim un produs in cosul de cumparaturi, vei vedea ca ai un camp numit „Cod cupon” . Scrii acolo codul de reducere si dai click „aplica cuponul”. Asta e tot, reducerea s-a aplicat deja.

8. Bijuteriile din seturi pot fi comandate individual?

Depinde. Daca acestea sunt realizate manual la noi in atelier, se pot achizitiona separat piese dintr-un set. Suna-ne sau scrie-ne despre modelul care te intereseaza si iti raspundem punctual.

9. Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Sigur ca da! La plasarea comenzii, te rugam sa treci datele societatii pentru facturare.

LIVRARE

10. Când primesc comanda?

Produsele disponibile pe stoc se livrează imediat şi ajung la tine prin Curier in 1-2 zile lucratoare. La fiecare produs, în descriere, apare scris cu verde câte bucăţi sunt în stoc.

Dacă produsul nu e în stoc şi trebuie realizat la comandă, imediat după plasarea comenzii un consultant Madamme Bijoux te va suna şi îţi va comunica termenul de livrare.

11. Cât costă transportul?

Comenzile platite online cu cardul beneficiaza de livrare GRATUITA (pentru orice destinatie din Romania) indiferent de valoarea comenzii .

Comenzile peste 350 lei cu plata ramburs beneficiaza de livrare GRATUITA  (pentru orice destinatie din Romania) .


*din Atelier Galati (se realizeaza doar pe baza unei programari telefonice prealabile)

12. Livraţi şi în afara României?

Da, livram si in afara tarii prin Curier. Scrie-ne adresa ta de livrare si noi iti comunicam costul transportului. Pentru livrarile in afara Romaniei nu este disponibila plata ramburs. Plata comenzii si a transportului trebuie facuta integral, inainte de expedierea coletului. 

13. Puteti livra comanda la alta adresa decat cea din contul meu de client?

Sigur ca da! Cand plasezi comanda, scrii la adresa de livrare datele adresei dorite.

14. Sunt din Galati. Pot veni sa ridic comanda de la Atelier?

Sigur ca da! Comenzile pot fi ridicate de la Atelier insa trebuie sa ne anunti telefonic inainte.

15. Am primit confirmare telefonica pt comanda si mi-ati spus ca expediati produsele, dar nu am primit coletul inca.

In mod normal firma de curierat trebuie sa livreze coletul in 1-2 zile lucratoare din momentul expedierii. Noi am expediat coletul exact in ziua in care ti-am spus la telefon. Daca in 2 zile lucratoare nu ai primit comanda, te rugam sa ne anuntati. Vom contacta noi firma de curierat si vom verifica statusul expedierii, revenind la tine cu toate informatiile necesare.

16. Vreau sa ofer unei prietene un Card Cadou Madamme Bijoux. Il puteti trimite in format fizic?

Sigur ca da! Ti-l putem livra tie sau il putem livra la adresa prietenei tale. Mai mult, codul de reducere aferent Cardului Cadou va include numele tau sau al prietenei, cum preferi. Cardul se livreaza intr-un pliculet delicat roz prafuit, personalizat cu logo Madamme Bijoux.

Gasesti poze si mai multe detalii aici.

17. Cum vin ambalate produsele?

Produsele noastre sunt ambalate in cutii premium, special create pentru accesoriile si bijuteriile noastre, branduite cu logo Madamme Bijoux. Acestea sunt ideale pentru a fi oferite cadou.

18. Pretul include si ambalarea produselor pentru cadou?

Sigur ca da! Toate produsele Madamme Bijoux sunt atent ambalate in cutiute personalizate si nu necesita o ambalare suplimentara pentru a fi oferite cadou.

PLATA

19. Cum platesc comanda?

Poti achita online cu cardul, ai comision 0 lei. De asemenea, poti opta pentru plata ramburs, la primirea coletului, sau pentru plata prin transfer bancar (iti trimitem factura in format pdf).

Mai mult, poti achita si in rate fara dobanda daca ai card de cumparaturi la unul dintre partenerii nostri. Afla mai multe aici.  

20. Pot plati comanda in rate?

Sigur ca da, poti achita si in rate fara dobanda daca ai card de cumparaturi la unul dintre partenerii nostri. Afla mai multe aici.  

21. Vreau sa platesc comanda din afara tarii. Se poate plati cu un card in alta moneda?

Sigur ca da! Poti face plata online cu cardul direct pe site sau poti plati prin transfer bancar, cum iti e mai usor.

SCHIMB / RETUR

22. Ce fac dacă nu mi se potriveşte produsul?

Nici o problema. Obiectivul nostru principal e ca fiecare client sa fie super multimim pe produsul ales.

Daca crezi ca nu ti se potriveste, e prea mare, prea mic, prea greu sau pur si simplu nu iti place cum iti sta sau cum se asorteaza cu tinuta, il poti schimba cu orice alt produs. Daca ai nevoie si de recomandarile noastre, cu mare drag iti oferim sfaturi.

Daca totusi nu esti incantata de produs si nici nu doresti altceva, il poti face retur in maxim 14 zile de la primirea coletului si iti dam banutii inapoi.

23. Pot sa schimb un produs?

Sigur ca da! E super simplu:

  • Spune-ne care e produsul nou pe care il doresti;
  • Noi il expediem la tine;
  • Cand primesti coletul nou, ii dai curierului, la schimb, produsul pe care vrei sa il returnezi (ambalat bine pentru a nu se deteriora pe perioada transportului).

24. Pot sa returnez un produs?

Sigur ca da! In maxim 14 zile de la primirea coletului poti returna produsul fara penalitati si fara obligatia invocarii vreunui motiv, in aceeasi stare in care a fost primit.

25. Cum primesc banii inapoi dupa returnare?

Contravaloarea produselor returnate se va face prin transfer bancar. Cand ne anunti ca urmeaza sa faci un retur ne spui si contul bancar in care doresti sa primesti banii.

26. In cat timp primesc banii inapoi la un produs returnat?

In maxim 5 zile lucratoare dupa ce produsul ajunge inapoi la noi.

27. Daca doresc sa returnez un produs, cine plateste transportul?

Transportul pentru retur este achitat de client. Returul se poate face doar prin curier sau personal la Atelier.

28. Daca doresc sa schimb un produs, cine plateste transportul?

Transportul este suportat de catre client pentru schimb, insa va costa mult mai putin, conform contractului nostru cu firma de curierat.

Ne anunti care e produsul nou pe care il doresti. Noi il expediem la tine. Cand primesti coletul nou, ii dai curierului, la schimb, produsul pe care vrei sa il returnezi (ambalat bine pentru a nu se deteriora pe perioada transportului).

Astfel, pt returnarea produsului care nu ti s-a potrivit vei achita 10 lei iar pt transportului noului produs pe care il trimitem la tine 15 lei.

29. Am returnat un produs la achizitia caruia am avut un cod de reducere. Cati bani mi se returneaza?

Primesti in contul bancar exact valoare produsului platita (pretul produsului minus reducerea aferenta codului promotional). Se va returna doar contravaloarea produselor platite, NU si taxa de livrare.

30. Daca am returnat un produs achizitionat cu un Card Cadou cum primesc contravaloarea lui?

In cazul in care produsul / produsele achitate cu Cardul Cadou sunt returnate, suma datorata va fi rambursata tot sub forma de card cadou.

31. Sunt produse care NU se pot returna?

Da,  toate produsele personalizate, executate la comanda, conform specificatiilor clientului nu se pot returna. In aceasta categorie sunt incluse:

  • suzete si lantisoare pentru suzete personalizate cu initiala;
  • biberone personalizate cu nume si/sau initiala;
  • botosei bebe personalizati conform solicitarii clientului;
  • halate executate la comanda pe masurile solicitate de client;
  • piese/bijuterii executate la comanda ( care nu sunt disponibile pe stoc la momentul plasarii comenzii ) conform preferintelor si termenelor agreate cu clientul;
  • buchete si corsaje lucrate manual realizate in culorile solicitate de catre client;
  • pahare de sampanie decorate manual cu initiale;
  • tenisi mireasa pictati manual cu elemente personalizate precum : data nuntii, nume, initiale, figurine atipice pictate in functie de solicitarea clientului (exemplu personalizari figurine: culoarea parului, model rochie/costum, model coafura etc.).

CUSTOM MADE

32. Imi place un produs, dar as vrea sa modific ceva la el. Se poate?

Da, daca produsul e lucrat la noi in atelier se pot face modificari, ajustari sau se poate realiza in alte culori.

Daca produsul nu e realizat la noi in atelier, nu se pot face personalizari. Acest aspect este mai mereu specificat in descrierea produsului.

33. Am vazut o fotografie pe Pinterest cu un accesoriu care mi-a placut mult. Mi-l puteti lucra?

Daca din punct de vedere tehnic se poate executa manul, ti-l lucram cu drag! Piesele custom made sunt preferatele noaste. Trimite-ne poze cu ce ti-a placut si noi iti spunem cum am putea sa iti lucram un accesoriu in acel stil, cu ce materiale, termenul de executie si pretul.

34. Am o idee despre cum as vrea sa fie bijuteriile, dar nu am vazut nicaieri exact ce vreau eu. Imi puteti lucra un accesoriu asa cum mi-l doresc eu?

Sigur ca da! Povesteste-ne ce ti-au dori si hai sa schitam impreuna bijuteria sau accesoriul pe care il visezi.

35. As vrea un produs personalizat, dar daca nu o sa imi placa?

Nu iti face griji. Inainte sa ne apucam sa lucram produsul comandat iti dam toate detaliile posibile despre cum va arata, ce materiale vom folosi, culori si chiar poze cu piese asemanatoare daca e posibil.

In momentul in care finalizam produsul, iti trimitem poze. Daca e ceva ce doresti sa modificam o facem cu drag. Abia dupa ok-ul tau final iti vom livra comanda.

36. Nu stiu ce bijuterii s-ar potrivi rochiei mele. Ma puteti ajuta?

Sigur ca da! Ai un eveniment important si vrei sa arati fabulos? Trimite-ne poze cu rochia si detalii despre coafura iar noi te vom ajuta cu recomandari personalizate.

37. Sunt Mireasa si nu stiu ce s-ar potrivi cel mai bine rochiei si coafurii mele. Ma puteti ajuta?

Sigur ca da! Sa alegi bijuteriile si accesoriile de Mireasa nu e usor! E un moment unic in viata si vrei ca totul sa fie perfect! Arunca un ochi pe articolele scrise de noi pe blog privind alegerea accesoriilor pentru rochia de mireasa aici si aici .

Trimite-ne poze cu rochita si detalii despre coafura, vom discuta despre stilul tau si despre cum iti doresti sa arati in ziua nuntii si iti vom trimite recomandari de bijuterii si accesorii special pentru tine.

Te vom ajuta cu fotografii ale altor mirese ce au purtat piese Madamme Bijoux sau cu video-uri ale produselor. Te vom sprijini cu tot ce putem astfel incat TU sa arati memorabil in ziua nuntii!

DESPRE PRODUSE

38. Toate produsele sunt realizate de voi?

Majoritatea pieselor sunt modele unicat sau in serie foarte mica realizate in atelierul nostru. Acestea sunt lucrate cu cristale si perle Swarovski, subansable din Argint, cristale de sticla…

Pentru a satisface toate dorintele clientelor noastre, ne-am extins portofoliul cu piese realizate si de alti producatori. Colaboram cu ateliere din intreaga lume pentru a oferi o gama cat mai variata de produse.

In descrierea fiecarui produs este specificat daca este lucrat in atelierul nostru sau nu.

39. Din ce materiale sunt facute bijuteriile?

Toate piesele Madamme Bijoux sunt realizate din materiale de inalta calitate. Bijuteriile si accesoriile lucrate in atelierul nostru contin perle si cristale Swarovski Elements, subansamble din Argint, cristale de sticla , elemente metalice rodiate, placate cu aur sau argint, dantele fine, matase, tulle de cea mai buna calitate.

De asemenea, bijuteriile aduse de la alti parteneri sunt atent selectionate, fiind realizate cu cristale de Zirconiu AAA, cu o stralucire ca de diamant.

40. Cum stiu daca bijuteria are cristale Swarovski sau Zirconiu?

Toate bijuteriile si accesoriile Madamme Bijoux care sunt lucrate cu perle sau cristale Swarovski Elements ori cristale de Zirconiu se livreaza insotite de certificat de autenticitate.

41. Cum sa am grija de bijuteriile mele pentru a le pastra ca noi cat mai mult timp?

Gasesti recomandarile noastre aici . Cand primesti comanda, langa bijuterii vei primi si materiale privind ingrijirea lor.

42. Cum pot scrie un review la un produs?

Pe site, la fiecare produs exista rubrica Recenzii. Acolo ne poti scrie parerea ta despre produs. In plus, ne poti lasa feedback si pe Facebook aici, la sectiunea Recenzii sau pe Google aici.

NEWSLETTER

43. Cum ma abonez la Newsletter?

Foarte simplu: in partea de jos a paginii introdu adresa ta de e-mail in campul „Aboneaza-te la newsletterul nostru”. Vei primi imediat un mail de confirmare.

44. Ce avantaje am daca ma abonez la Newsletter?

Te tinem la curent cu promotiile, noutatile si ofertele magazinului nostru. Iti oferim gratuit informatii si sfaturi din lumea bijuteriilor precum tendinte actuale,  recomandari privind alegerea bijuteriilor si accesoriilor, sfaturi pentru mirese si multe altele.